Guldheden...

Skrivet av Josefine 9 januari 2008, klockan 15:28

Japp idag fick jag möjlighet att tacka ja till en 2:a i guldheden, 52kvm och typ 3800:- i hyra. Inflyttning skulle redan ha skett så man kanske har tur? :) Friday sa att om man bor i föräldrahemmet och studerar så har man bättre chans... Blir lite misstänksam mot en sak bara. När det stod info om lgh så stod det: Kök, Balkong

Det gjorde mig tveksam, borde det inte stå toalett/dusch, sattelit tv, varmvatten och all den andra infon. Jag får väl kolla upp det nogrannare senare! Tänk om jag hade haft sån tur att få en lägenhet inne i stan som dessutom är billigare än dem som finns i Balltorp... Får man väl bara hålla tummarna nu då!

Fick även slutgiltiga beskedet om högskolan och jag är antagen med 15,53 i snitt. Härligt härligt! Nu börjar det likna nåt... Så den 21 börjar vi med lite introduktioner och sen får man väl se när studierna sätter fart :)

By the way, igår mailade jag 11 Boxerkennlar HAHA. Men va fan, man ska ju ta reda på massor om det man är intresserad av! Två kennlar gick det inte att maila, fick sån mail delivery men annars har jag inte fått svar av någon än! Det kommer väl, hoppas jag ;)

Mammas "nya kille" är här nu och Razmus fick bestämma vad vi skulle äta för mat: Potatis med köttbullar, sås och lingon smaskens... Är vrålhungrig!!!

Ska hem till Fritz och Enya sen, hon ska hjälpa mig med CSN frågorna, fixa E-legetimation och fylla i alla frågor!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0