Heris Peris

Skrivet av Josefine 17 januari 2008, klockan 13:18

Igår fick jag äntligen träffa min älskade Hera och de andra på Hovgården. Hennes avkomma Soldan hade vuxit och blivit så stor :) Lille tjocken haha... Friday och hundarna var med, givetvis och det var roligt. Kan ju säga att Biwi älskar hästar och Nova är skraj som fan. Inte bra för mig då hon är världens sämsta stallhund. Iaf så vill Tina att jag börjar rida Hera igen i mars, då har hon stått i ett år ungefär och det ska bli så underbart!

Så med det får en ny doggi vänta. Jag har planer med lägenheten/lägenheterna, jag vill ha bil, rida Hera, resa, shoppa! Jag har som sagt redan en hund och "det får duga så länge". Planerna blir ändrade med Busther också, nu ser det ut som att Mickan ska ha han hemma ändå, och då blir det ju att jag och Mickan har Busther och Nova tillsammans. Då får han bli min nya träningskompis :) Så det löser sig!

By the way, jag gick aldrig på dejten. Lite invecklat men jag blåste av!

Nu är det som så här, det snurrar tusen tankar i min hjärna hela tiden och jag kan inte sova på nätterna. Jag har ju sagt att om jag ska flytta till en lägenhet i Balltorp så ska jag antingen ha uteplats eller loftgång. Det värsta e ju att det kommer aldrig någon lägenhet. Men man ska aldrig säga aldrig, helt plötsligt dyker nåt upp. Nu har det iaf. kommit en lägenhet på andra gården mot vad jag egentligen vill bo, som inte är så dyr (om man gämför andra i området). Inflyttning är 1 april och då har jag hunnit spara ihop lite pengar. Men jag vet inte hur jag ska göra :S
Jag ska gå och kika lite där sen när vi tar ut hundarna så då får jag en lite bättre syn på det hela. Jag ska ändå flytta till Mölnycke, men som sagt, det är tillfälligt! Nu får jag ju ställa upp när brorsan ska flytta in hit efter att han och hans sambo brytit upp.
Jag får rådfråga mina vanliga offer helt enkelt!

Skolan börjar på måndag.. Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit va kul :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0