Lägenhetsvisning

Idag kl 19 ska jag gå och titta på lägenheten. Ska bli riktigt roligt, tänk, jag kanske står i mitt framtida hem haha! Har ägnat en del av min lediga tid att vara inne på blocket och kika efter böcker vi ska ha. Hittar en del, men man vet ju inte säkert exakt vilka böcker vi ska ha trots att vi fått en lista! Jag får iaf. en bok hemskickad tills imon eller måndag till reducerat pris... Fan vilken stress med alla böcker, lägenhet, bussar, tider, pengar bla bla bla. Men jag är ju expert på att stressa upp mig för onödiga saker, sånt som jag inte kan göra nåt åt. Jag får väl gå till Akademihälsan och gå en kurs i stresshantering haha!

Var och köpte nya skor idag. Riktigt fina svarta stövlar med mässingspännen :) Så fina så fina!

Snart blir det en promenix med Novis

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0