Let´s Dance

Skrivet av Josefine 11 januari 2008, klockan 20:58

Nu sitter jag hemma hos Ida med nyfärgat hår, blev riktigt fint... Precis den färg jag vill ha, bara det att det är fint den första veckan och sen börjar det redan se matt ut, men jag får skylla mig själv när jag tonar det!

Let's Dance har premiär ikväll och håller på nu. Men jag missade den första halvtimman så då är det ingen Idé. Ida står och lagar mat och jag pratar med en gammal fling på msn hahaha... Snart korkas vinet upp och då blir det skitsnack, cigg och tjöt!

Behöver man ha en pojkvän egentligen? Klart att man behöver. Jag tänker bara på alla desperata tjejer som inte klarar sig själva, som har 90 miljarder killar, DÅ behöver man inte en kille, då behöver man bara tro på sig själv, att man klarar sig! Själv tänker jag hela tiden på att människan är gjord för att vara två. Och det är så sant, två löner är bättre än en om man räknar på allt man vill ha. Jag ska inte tänka mer iaf. det kommer när det kommer som alla säger! Känns som att jag är för upptagen ändå, självisk helt enkelt :)

Sup och svälj, trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0