Månadsting

Jag och mamma satt och klurade på lite tatueringar förut. Hon är sugen på att göra en, och det är jag med. Men de tatueringar jag ska/kommer ha ska betyda något, och ha en liten mening för mig. Jag har ju en på foten, mitt namn. Den är unik, det finns bara jag som har den placerad på det sätt jag har, bara jag som har den stilen, storlek, utseende och så står det ju Josefine också ;)

I vilket fall vill jag göra en i svanken och en på sidan av vaden. Vet inte om eller när jag gör den. Men i vilket fall ska den ha med mig att göra på så många sätt som möjligt :) Det bästa är att kolla ut månadsting, och det är precis det jag har gjort.

Månadsblomma: Gladiolus 
Månadssten: Peridot (det finns många stenar till stjärntecknet också)

Gör jag en på vaden ska det bara vara en blomma med lite blad runt om. Men i svanken vill jag ha lite krims krams. Sätta ihop olika färger, element, blomma och andra personliga symboler/tecken.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh, dina bilder gör att man längtar till sommaren ännu mer.. Ha det gott

2008-01-18 @ 16:48:40
URL: http://sussh.blogg.se
Postat av: Frida

Det var mig en fin blomma du :) Moha! Kyss

2008-01-18 @ 23:09:06
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0