Mitt nya liv!

Mitt liv fick en splitter ny start idag. Från och med nu kommer allt se annorlunda ut. Och jag är så glad! Snart flyttar jag med, kan inte kännas konstigare och bättre haha!

Kom hem från introduktionen för ett tag sen och snart åker jag tillbaka igen. Idag börjar nollningen och det är väl lika bra att vara med och lära känna folket man ska gå med i 7 terminer.

Det var jädrigt jobbigt att bara sitta och lyssna på trams från 9 till 12.30 missförstå inte, det var trams. Man fick inte ut nånting av det och jag har lika mycket frågor kvar. Men nu kl 16 ska vi till pedagogen på rundvandring, så man hittar. Sen är det meningen att alla ska dra till Bryggeriet men det har ingen människa råd med nu, en vecka innan utbetalning! Så snart kommer shibbie och hämtar upp mig och så åker vi buss in gemensamt (parkeringen kostade 70:- för ett par timmar). Så snäll och go är hon! Kommer och hämtar mig så vi kan åka in gemensamt så man slipper stå själv *puss på det* Var roligt att träffa Isabelle idag också, det var fan inte igår!

Så nu är CSN-försäkringen inskickad. Om allt gått rätt till ska väl pengarna komma nästa vecka någon gång. Mycket pengar :) Då blir det faktiskt till att spara!

Uppdaterar senare!

Hej då/pluggot

Kommentarer
Postat av: Frida

Naaw, vad gullig du är! Vi präktiga lärarstudenter måste ju hålla ihop :) Kärlek!

2008-01-22 @ 15:17:40
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0