Rullians

Nu har allt börjat komma igång och det är så jäkla roligt. Det känns faktiskt spännande, och den känslan är riktigt härlig. Två dagar har det vart fint väder och då blir ju humöret på topp. Man känner sig så lyxig och vuxen där inne i stan på pedagogen haha! Jag förstår inte så mycket än men på fredag kommer allt klarna! Imorgon är vi lediga då det är introduktion om den inriktning man valt. Min/våran är på måndag. Men som sagt, på fredag ska vi delas in i något som kallas för seminariegrupper, och inom seminariegrupperna mindre grupper.

Det blir exempel så här:

  • LAU110 (kursen heter så)

  • LAU110 A
  • LAU110 B
  • LAU110 C

  • A1
  • A2
  • A3
  • A4 etc.
Så jag ska inte analysera mer om hur man blir indelad. Det ordnar sig!

Har betalat så jävla mycket räkningar det sista och idag blev det ytterligare 450:- Imon blir det att köpa två böcker. Har kanske hittat en tjej jag kan köpa av på internet, utan frakt blir det 100:- billigare så det känns lite bättre, behöver inte vara splitter ny, bara det inte är massa klass!

Imon ska jag alltså köpa den andra boken, kolla på skor och faaaaaaaanemej köpa ett par också, gå in på NORDEA och fixa så mitt studiemedel kommer in på kontot + andas ut lite kanske hehe!

Idag fick jag chans att svara ja på att jag är intresserad av lägenheten (i Balltorp) och att jag vill titta på den. När jag kom hem väntade ett mail med telefonnummer till personen som bor där. Ringde förut men inget svar så imon ringer jag igen och förhoppningsvis blir det en titt. Mamma och Linn får fan följa med då! Natta kanske ska flytta in med mig, vi ska diskutera det mer! Det gynnar oss båda då det blir billigare och hon kanske ska ha Gibson (hennes häst) hos Tina som har Hera. Då åker vi ju tillsammans och rider tillsammans, eller inte, det är det som är så gött!

Nu är jag nosig. Har ju vart uppe tidigt hela veckan! Och ingen sovmorgon blir det i helgen :( Så det får bli lite lyx och gå upp halv nio imon haha...

GRATTIS IDA TILL TEORIPROVET!
Äntligen klarade du det,
nu är det bara uppkörningen kvar
och sen är du min slav :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0