Skolflicka

Imorgon blir jag återigen en skolflicka haha. Eller kanske skolkvinna! Nu är man ju stor. Ska gå på universitet och allt :)
Igår var en konstig dag. Jag var verkligen hur trött som helst hela dagen, eftermiddan och kvällen. Men det var inte värt att gå och lägga sig. Halvsovande i soffan ett par timmar pratade jag i telefon länge och mycket. Efter många "om och men" kom Frida och Biwi hit. Det blev en liten lekstund med hundarna och sen in och tjöta. Herrejävlar säger jag, vi la oss fan 07.30 haha :) Så jävla sjukt. Men de e så, har man väl börjat tjöta finns inget stopp. Och vi som ska upp tidigt imon och vara pigga och alerta till skolan! (fan va sjukt det känns att säga skolan igen). Tack så mycket Shibbie att du var kvar med mig när jag var en tönt ;)

Just nu känner jag mig som en orolig mamma. Nova bara nyser, nyser och åter igen nyser, HELA TIDEN! Hon leker knappt med Enya eftersom hon... Nyser! Hennes nos känns varm och hon är slö. Hon vill knappt äta. Och mamma som inte är hemma, hon är bättre på sånt här än mig. Men det blir till att ta tempen och se vad den visar och ringa vetten! Hoppas det inte är nåt.

/Jossipoo

Kommentarer
Postat av: Frida

Moha! Din lilla fegis! :) Men det var jätte mysigt! Tack för igår! Kärlek!

2008-01-20 @ 18:45:32
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0