Sömntuta

Skrivet av Josefine 17 december 2007, klockan 14:22

Jepp, jag kan sova hur länge som helst. Förstår inte vad som händer. Visst för ett tag sedan så vände jag lite på dygnet. Men om man somnar vid 12 på kvällen och kan sova till 12 på förmiddan är nåt fel. Vinterdepresion som sagt.

Lördagen var en konstig dag haha. Började med att jag tonade mitt hår. Sen skulle jag åka och hämta Ida. Jag visste att hon skulle på nån fest men jag var inte så sugen på att följa med. Men jag hämtade henne och ångrade mig.  Så jag gjorde mig iordning och gick hem till Idas morsa, var väl där halv ett. Satt där och drack lite vin, gick upp till lokalen hämtade folk, gick hem till Nilsen och tog med oss dem och sedan till en fest som en jättetrevlig tjej hade. Hon är mamma och blev jättetrött så vi skulle hem till Nilsen. Men Ida hade redan börjat kalva haha så Ola och vi andra körde hem henne, sen hem till Ola och hämtade lite sprit och sen till Nilsen där vi körde "Jag har aldrig". Var hemma 5 på morran haha, men jag var inte bakfull igår.

Igår då, tredje advent (kom jag på nu) var en helvetesdag. Nova hund.... JÄVLAR va arg jag var på henne. Hon har kommit in i någon sorts trots och vägrar gå fint i koppel, spelar ingen roll vad jag än gör. Hon har hållt på så här ett bra tag nu och igår tog det bom stopp. Jag var så arg och samtidigt ledsen och jag lipade nog i en halvtimma haha ;)

Nu är det mat, mmmmm så gött när morsan är hemma så man slipper laga själv.

By the way, fan va jag älskar shrek, var det någon som såg på en shrektigt god jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0