Sweet

Torsdag och världens segaste vecka. Jag har nog aldrig stressat så här i hela mitt liv men nu börjar det lida mot sitt slut. Idag har jag bara en drama lektion som är kanonrolig, eller den var det i måndags iaf ;) Och jag funderar på att ta bilen ner till mölndals bro och ställa den där och sedan ta vagnen. Jag hatar att jag kommer till mölndal på miljarder olika sätt men inte från mölndal och hem! Jag har inte läst så mycket, är helt slut i hjärnan när jag kommer hem av all stress och då kan jag inte koncentrera mig. Får bli läsning i lugn och ro i helgen istället! Så imon drar jag och Shibbie och köper alla mina böcker...

Jag har fyndat massa fint till min kommande lägenhet och på tisdag nästa vecka skriver jag på kontraktet :)

Nä nu får det bli kaffe, lunch och en promenad med Novurt innan jag ska dra mig!

"Det finns inga dumma frågor, bara tysta idioter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0