Ullared

Skrivet av Josefine 20 december 2007, klockan 11:10

Yes, igår var jag och morsan i Ullared. Det var verkligen inte mycket folk. Har nog aldrig vart med om så lite. Man kunde nästan parkera längst fram. Helt otroligt haha :) Jag hittade alla julklappar också...

Jag får mer lön än vad jag räknat med, såå jävla underbart. Jag vet inte hur jag har tänkt, 1-2000:- för lite iaf. haha. Sånna här överraskningar älskar jag!

Igår fick jag panik för att jag ska flytta. Jag ville inte alls. Känner lite så idag med. Medan häromdagen så längtade jag. Usch, är det verkligen normalt. Ska man flytta när man känner tvivel? Allt blir ju så förändrat. Bor ju ändå en bit bort och för att hälsa på måste jag ha bil, annars kommer jag aldrig hinna det. För att handla måste jag ha bil, var fan gör jag det annars liksom? Kommer sakna våra stunder här hemma när vi tjötar och skojar. Det känns som att jag har mer koll på läget nu. Men som igår då... Vi åkte till Ullared, sen solade vi, hämtade Razmus och slutligen morfar. Tack vare att morfar bor så nära. Jag kommer aldrig kunna ha hans bil mer... Jaja får prata av mig hos mamsen om detta haha...

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0