Dj

Fan att man ska vara så lat och inte skriva här så ofta då.. Nu har jag faktiskt haft det skoj och en del att göra det sista. Har ju "klagat" på att alla är så satans upptagna hela tiden med sina gulliga små pojkar eller flickor men nu har de flesta tagit sitt förnuft till fånga..

Var med min kära Anna förra helgen vilket var längesedan, vi är grymma på att festa men gör det alltför sällan. Vi började hemma på min balkis och sen kom bror och gjorde oss sällskap. Efter lite tjöt med Emilia beslutade vi att vi skulle till Kungsbacka där varken jag eller Anna aldrig festat (mer än på hemmafester) så vi drar dit och "festar" med alla snobbar som har en viss dansstil, man skulle kunna kalla dem gay. Peder kom och vi intog dansgolvet och visade hur göteborgare dansar, mycket vackert :) Sen fick jag och Anna utlopp för våra fjortisfasoner och åkte kundvagn i kållered centrum mohaha. Dagen efter är en annan historia men helst något jag glömmer...

På måndagen fick jag besök av Daniel, mycket trevligt. Jag får fortfarande beröm för världens goaste frukost haha!

På tisdagen hade jag och Ola bestämt att vi skulle sitta uppe hela natten och dricka på min balkong. Så vi började med att köpa pizza, alkohol och chips, en fettokväll skulle man kunna kalla det :) Vi dricker och tjötar och skrattar som vanligt.. Så det var skoj!

Och nu i helgen fyllde min kära syster Mikaela år. Åkte hem till henne i Mölnlycke på förferra och det var faktiskt skoj. Jag hade ju stöd från Ola och Nilsen med mig, annars hade jag nog inte åkt. Men det var kul. Vi gick ut och jag träffade en Dj haha, skoj skoj! Daniel kom även in och visade sin bästa sida..

Så där nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, du hade mycket roligt den veckan Gossi! :) Söt e du också som följde med mig till kursen i ösregn. Puss och en massa kärlek! / Shibbie

2008-07-17 @ 07:07:59
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0