Kisses for real

Idag har jag och min mor varit och fyndat i stan. Köpte en del småplock som smycken och smink men även två t-shirtar (19:- styck) och ett par skor (50:-). Köpte en "midnattsblå" ögonskugga så nu ska jag förföra er alla med mina ögon. Mamma fick bli min testdocka och den är helt klart godkänd, mamsen ville inte ens tvätta av sig det :)

Idag är det tomt på schemat så får väl se vad som händer!

Får fixa med byrån, tack vare en liten byrå ser det ut som ett bombnedslag i mitt rum och så kan det inte vara...

Nä jag kan inte tänka klart nu haha, tappade alla hjärnceller inne i mongostan när folk blåste ur stuprännor och spelade på tamburiner!

Kommentarer
Postat av: Emme

Tack så mycket gumman, känns riktigt bra faktiskt! =)

2008-07-18 @ 21:14:20
URL: http://ebrandin.blogg.se/
Postat av: Emilia

Man tackar. Snart ska vi ta oss en go kväll med mycket hysteri tillsammans. Ha det förjävla gott darling!

2008-07-22 @ 19:19:55
URL: http://privatlivoskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0