Men guuuuuuuuuud

Ja jag säger då det. Vafan är det som händer? Folk har nog aldrig varit konstigare än nu. Men livet är inte vad man tror, det är en sak som är säker.

Var på bio igår med Natta "All the boys love Mandy Lane" - så jääääääävla kass. Det var inte jag som valde den vill jag lova. Fattade efter halva filmen hur allt skulle sluta, om inte tidigare. Jag är ju en mes när det gäller skräck så jag hade ändå colan framför ögonen när det skulle splascha men det var B det me. Ni som älskar psykoskräck kan jag rekomendera "Barnhemmet" den verkar ruggigt äcklig. Var iaf. kul att få träffa Natta, vi gör ju inte det allt för mycket. Fick sån ångest bara när jag såg alla solbrända inne i stan :( Buhuuuu jag vill också vara solbränd nu.. Ska iaf. ta mig en kall cider nu!

bye bye

Kommentarer
Postat av: Shibbie

Tack gumman för allting, du e helt underbar! Hade inte klarat mig utan dig.. Puss

2008-07-27 @ 08:16:00
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0