Muppjävel

Vill starta inlägget med att min kära morfar kom till mig och sa "Fan min dvd-spelare funkar inte, det står bara no disco när jag sätter in en skiva" - haha han kör alltid helt klockrena kommentarer läs för fan gubbe ;)

Idag har jag vart en händig jävel, igår också för den delen. Jag "renoverar" om min gamla byrå, målar den i vit lackfärg och ska sätta nya knoppar. Nu är den klar och ska bara torkas. Fick tagit bort färgen som råkat komma på listerna och sidan av köksskåpet sen jag målade om i köket hehe. Låter inte jobbigt men satan jag var helt slut. Nu ska jag bara få tummen ur röven och ta fram lilla minipenseln och måla det som lådsade i sovrummet och måla rören *phuu*. Och så borrade jag lite idag me haha...

Jag har storslagna planer för min älskade lägenhet och det går sakta men säkert fram. Jag väntar tills Linn kommer hem så kan hon hjälpa mig att måla hallen och storarummet för det kommer bli ett rent helvete :(

I förrgår fick jag en sex and the city uppenbarelse. Träffade ju som sagt den dära Dj:n och han verkar olustig på nåt sätt. Lite småkonstig (känner han ingenting men en såndär som inte skäms för nåt). Efter lite konstiga frågor kom han nog fram till det han ville från början "Du verkar mysig så undrar bara om du känner att du kan ha kille" och "Ne men om du söker kille?" - TJIIIIIIIIIIIING, vill jag verkligen ha det? Söker jag någon?.... Självklart vill jag ha någon, härligt att vara själv men det är inte så kul att springa hos morsan dag ut och dag in. Men bara den frågan gjorde att jag blev off. Jag såg fram emot att träffa denna pojk men inte längre. Han testar mig dessutom, har inte hört av sig på circus 3 dagar och då kan det vara! När jag träffar nån ska det pirra, som när jag träffade Daniel, jag blev helt knäsvag om han skrev "Hej lillen, ska jag hämta upp dig efter jobbet" och hade det där otroligt fula smilet på läpparna som vägrade släppa. Jag ville vara med honom hela tiden och såg inget hinder för att inte vara det. Och att en onsdag kunde bli den bästa onsdagen i hela mitt liv. SÅ ska det vara. Inte som med MD, människan ger sig inte och jag dissar.. Njaaaa så denna Dj får nog vänta tills jag är full och är inne i stan och kan kika förbi :)

Var med shibbie på härryda hundcenter i tisdags och det var mycket trevligt. Hade med mig Novurt och alla undrade om det hade vart nån löptik där nånstans? BUSTED haha, yes! Det var roligt att se lilla biwi in action.

Imon ska jag till stan med min kära mor och hoppas på att hitta äckligt billiga fynd. Nån jävel har ju snott mina pilotisar så det är målet att hitta.

JO... Måste nämna! Min hund tyckte att det var roligt att gå och titta bakåt på nåt som verkade intressant. Hon travar så läckert BOOOOOOOOOM och rakt in i lyktstolpen hahaha! - Jävlar va jag skrattade och hon bara ruskade på hövvet haha..

Idag åt jag kokta morötter och en kycklingfilé hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0