Nytt utseende!

Jag vill förändra utseendet på min blogg. Tycker den är så trist så om nån vet och kan, help me :)

Vamt vamt vamt. När jag var och badade i helgen brände jag mig på läpparna och runt munnen, ni som känner Jossi vet hur det slutar då.. Musläpp och äckelblåsor runt munnen, så nu tänker inte jag visa mig på ett par dagar iaf. Inte nog med att det är fult och äckligt, det gör fruktansvärt ont också!

Igår köpte jag ett par gladiatorsandaler på rean. Missade bussen hem så jag gick en sväng till DinSko. Jag har lite stress för att dem är försmå, men alla andra jag köpt de senaste har vart förstora, dessa är i skinn me så dem töjer sig förhoppningsvis!

Saker och ting är inte som det ska vara. Jobbigt men sånt är livet. Snart återgår allt till det normala, det kommer ta ett litet tag men den som väntar på något gott ;)

Kommentarer
Postat av: Emme

Hej Jossigossi! Hur är det med dig? hoppas allt är fint i denna värmen vi har. Själv har jag hamnat i One tree hill träsket igen...;) Sköt om dig..Puss

2008-07-30 @ 22:08:38
URL: http://ebrandin.blogg.se/
Postat av: Frda

jossssaaaaaaaaan! :) you are my BIG love. kyss / shibbie

2008-07-31 @ 03:27:53
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0