Shopping i värmen

Det är faktiskt inte så farligt som det låter. Inne på K-Center var det behagligt kyligt och man kunde gå i lugn och ro utan att svettlökarna ville steka över. Shoppade idag igen, på rean självklart ;) Hittade bikinitrosor, nya piloter, en söt "lantistunika", ett skärp. Mycket bra att handla på rean och härligt att komma ut!

Jag har haft världens finaste mest naturliga långa naglar. Var och badade med hundarna, vips var fuckyounageln knäckt upp till köttet, blev alldeles te mig i trasorna idag när lunchsalladen kom in så då var det dags för förlovningsnageln att knäckas, även den upp till köttet. De som säger att "ååååh är du rädd för att bryta en nagel" är svaret JA för det gör fittigt ont, inte det att man är fin i kanten utan det är smärtan som tar vid, sen att man lever som ett mongo under nån vecka eller två för hela jävla nageln håller på att stryka med är också en stor del.

Synd att jag inte har mer pengar... Alla One Tree Hill kostar 299:- såg jag igår :( Jaja dem försvinner inte!

Imon blir det grilling här i Balltorpskogarna och det ska bli riktigt kul.

Träffade på lilla Emme i k-red förut, det var roligt att se dig!

/Alla älskar Jossi

Kommentarer
Postat av: Emilia

"Fuckyounageln" var ett förjävla gött uttryck måste jag säga. Nu har jag och Frida suttit ute med massor av tända ljus på altanen (!), tjötat och druckit massa gott. Skulle varit med darling. Men det går fler tåg. Anrika hälsningar och blöta kyssar / Emilia

2008-08-01 @ 00:51:27
URL: http://privatlivoskitsnack.blogg.se/
Postat av: Emme

De va roligt och träffa dig med gumman..=)

2008-08-01 @ 09:52:25
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0