Sol och bad

Jag säger bara sol och bad. Har legat på Playa del Åsa i två dagar i rad och gottat mig som bara den. Det är för fan rena köttmarknaden där :) Igår var det okej, ganska behagligt med folk. Idag var det sjukt och onormalt. Mitt ansikte har fått sig en rejäl omgång sol så idag var det stora brillor och keps som gällde, stjärnvarning helt enkelt ;) Igår anlände vi en bra tid, strax innan tio och vi kunde välja och vraka plats, två underbart vackra ögongodisar la sig precis brevid oss, så om nån undrar varför jag var så nöjd igår är anledningen den ovan nämnd. Igår var en perfekt sommardag, precis som jag vill ha dem. Sol och bad hela dagen, kommer hem och käkar, duschar och öppnar en kall, är sådär härligt trött och blir flamsig framåt småtimmarna haha :) Trots ledigt imorgon hatar jag söndagar, dem är äckliga. Får se om man kommer iväg imorgon, det är ju drömmen. Hunden kan man ändå inte göra nåt med, hon tror att hon orkar, okej för henne men jag orkar fan inte gå ut i denna värmen. Jag har fått panikkänslor mer än en gång!

Shibbie du är mitt lilla ögongodis. Tänker på dig!

Så vad äter man i denna värmen? Ingenting skulle många nog föreslå men jag är en såndär människa som äter. Jag tycker mat är väldigt gott och skulle inte kunna leva utan det. (idag lutar det nog åt ingenting, jag är för lat helt enkelt)

Snart fyller jag år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0