Getterön

Så, igår var ännu en härlig dag nere på Getterön. Vi lyckades hitta en plats där våra monster kunde vara lösa och springa som dem ville! Som små turkar i sanden tog vi med oss engångsgrill och grillade goa körvar, dricka och lite snask. Och som salt i vattnet träffade jag på två puddingar när det var dags att åka hem, dem kom lägligt när jag stod i bikini och sköljde av Nova med iiiiiiiiiiiiiiskallt vatten... Vilken syn det måste ha vart haha :)

Idag kanske det blir en sväng upp till Hovgården, om min bror är så snäll att låna ut schnabeln. Mamma mu har fått på sig skor, äntligen!

Tror jag och mor ska fläska i oss en pizza me, jävligt intressant fakta mohaha!

Här kommer ett par njutningsbara bilder på mitt allt





Kommentarer
Postat av: Frida

Såå fina bilder på Nova. Hon e verkligen hur fin som helst..

2008-06-08 @ 23:16:15
Postat av: Frida

Fan vad fiin hon e lilla Nova :) Så jävla söt.

2008-06-08 @ 23:17:40
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Jossi

Visst är hon :) Härligt att hon har slem som rinner samtidigt haha!

2008-06-09 @ 12:34:20
URL: http://jossigossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0