"Glad" Midsommar!

Midsommar idag då, inget speciellt tycker jag. Men iaf så blir det middag uppe hos Linn och Marvin med morsan, resten av familjen är borta. Jag sov hos min kära mor idag eftersom hon är ensam (hur jag nu kan visa medlidande för det när jag bor ensam). Får väl supa ner mig totalt idag och äckla alla andra, göra bort mig som ett svin..

Fick ett bra erbjudande av Emilia babe som jag för övrigt saknar som bara den. Jag får se hur det blir ikväll, men du vet anledningarna!

Fick även ett erbjudande av broder tuck som lockade lite igår förmiddag men jag får se. Jag orkar inte ta mig någonstans för man kommer ju inte hem! Samtidigt kan man inte sitta hemma och uggla när jag ska ut och jaga villiga byten mohaha...

Aaaah satt och lyssnade på gamla godingar igår:

Donna Summer - Hot stuff
Lips Inc - Funky town
Chris Rea - Josephine
Anita Ward - Ring my bell
Blondie - Heart of glass
Amii Stewart - Knock on wood
The Outfield - Your love

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa, för midsommar e så jävla speciellt, haha! Helt onödigt egentligen. Bara en anledning för att folk ska kunna supa utan att att känna sig som alkisar! :) Imorgon är det Cosmopolitan och Sex and the city! Wooo! :) Puss puss! KÄRLEK!

2008-06-21 @ 23:11:34
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0