Måla måla

Idag har jag hämtat färgen så nu blir det måletime :) Fan va snygga "kulörer" jag har valt, det kommer bli strålande vackert i min lya! Möblerade om lite idag med, vände på köksbordet och det såg mycket snyggare ut... Nu står det lite mer centralt i köket om man säger så, jag har sån jävla stor yta och jag vet inte vad jag ska göra med den. Sen bytte jag plats på min mocro, ställde den jämte spisen och där hade jag 5mm tur att den fick plats haha :) Och så har jag vart oerhört teknisk och fixat T-koppling till TV:n så nu ÄNTLIGEN kan jag se på TV i sovrummet, gotta in sig när jag är trött och veta att jag kan somna!

Så om nån är sugen på att måla i 40 graders värme är det bara att slå en pling...

Imon kommer eventuellt min nya telefisafon... Den nya från SonyEricsson. ÄNTLIGEN får man väl säga där me, min gamle tegelsten är så förbrukad att den hänger löst!

image64
Hängde med shibbie igår och tittade på puppisarna en sista gång. Det är ju livsfarligt, guuuuuud va jag hade velat ha en liten :)

Pratade med Emilia igår och jag har saknat hennes sarkasm riktigt mycket haha :) Ta det lugnt hjärtat, snart ska vi bli äckliga på krogen!

Heppåer





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0