Rida rida ranka, hästen heter Hera

Äntligen ska jag upp till favorit-tottohästen :) Nu var det verkligen längesen jag var där av olika orsaker men nu är hon skodd och klar så det är bara till att hoppa upp! Så idag hänger shibbie med och tar en promenad med hundarna samtidigt, kossan har ju stått i ett år nu så hon är väl inte i världens toppkondition!

Ska kanske träffa MD (ni som känner mig förstår förkortningen haha) imorgon, han tjatar så fruktansvärt. Kan väl vara gött att prata av sig lite!

Rätt mycket som händer i veckan och en del som snurrar runt i mitt huvud... Men men!

Hoppas fan inte vädret blir sämre nu men det har redan börjat bli lägre temperaturer!


Kommentarer
Postat av: Emme

Sagohästen ;)

2008-06-09 @ 21:55:47
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0