Så fruktansvärt sjukt

Jag satt i fredags och var på ett strålande humör. Jag var glad över en människa som äntligen bestämt sig och kunde faktiskt glädjas åt att äntligen bli någons fruga. Men lyckan är kort! Jag förstår gott folk att ni är trötta på att läsa ena dagen är det bra och andra dagen dåligt och så håller det på såhär. Men jag vill bara meddela att det är inte jag som är den sjuka i detta kaos! Igår kom diverse "förlåt att jag varit så konstig" - mess. Efter en del skrivande vågar han ringa upp mig. Prat i två timmar till 6 på morran kom nog jag fram till att det är bra nu, det får bli ett stopp. Och med det stoppet innebär det ingen mer kontakt över huvudtaget. Jag var så fruktansvärt arg över det beslutet för det har aldrig behövt gå så långt... Jag skulle kunna skriva tvåtusen saker här och dem flesta hade hållt med om att han inte är bra, men det tänker jag inte göra!

För att min känsla ska bli lite tydligare ska jag ge ett dåligt exempel. Vi kan ta ett rökexempel. Man vet mycke väl att det är farligt att röka, man leker med sitt eget liv och man ser inte till sitt bästa därför att den jävla ciggen har fångat all din uppmärksamhet. Sen kommer den dagen då du verkligen inser att cigaretten kommer förstöra hela ditt liv om du fortsätter röka, så du slutar. Men varje gång du ser någon röka blir du sugen, varje gång något roligt händer blir du sugen, varje gång något inte blir som du vill blir du sugen.. Du går alltså runt varje dag och mår dåligt för du vill verkligen röka men du vet att du inte ska! Så vad fan gör du då? Jo, här har du två val... Antingen slutar du röka och håller käften om varje gång du blir sugen, det tar ett par veckor/månader och så känns det bättre, eller så tar du ett bloss då och då och suger in skiten som är dålig för dig och hoppas att just du inte kommer drabbas!

Ungefär så kan man jämföra denna kille som fångat mig så! Hoppas ni förstår lite bättre och då även förstår att det är inte bara att sluta men samtidigt måste du.. Mannen i fråga är så fruktansvärt smart och ofta när vi pratar behöver inte jag säga nåt för han säger det innan! Han har alltså varnat mig haha....... Nä usch jag känner mig dum, men jag har tyvär blivit beroende!

Igår var jag, Linn, Marvin och hundarna nere på Getterön... Satans skönt att ligga och gassa vid havet! Haha brände sönder mina axlar så idag har jag hållt mig inomhus, sovit rätt mycket då jag har lärt känna en energitjuv som suger musten ur mig. Tragiskt!

Älskar sommaren men hatar att det börjar bli ljust vid halv tre på morran... Då kommer paniken serrö!

Fan asså, Sunny vid denna tidpunkten för exakt ett år sen! Kom och tänka på igår när Frida hade duschat och skulle göra sig iordning hos Isabelle eller Emilia. Jag är själv och hade precis kommit ur duschen när Emme knackar på dörren med två kalla carlsberg och vi sätter oss på balkongen och drar i oss den sista solen och sedan kommer resten av gänget in :) Det var tider det!

Kommentarer
Postat av: Emme

Jag är glad att jag har hittat någon man kan kolla fotboll med, även fast det är korpen. Haha..
Så det sket sig, fan gumman...De löser sig säkert..Det finns miljoner karlar där ute ;) Puss

2008-06-01 @ 20:46:01
URL: http://ebrandin.blogg.se
Postat av: emme

Sunny tiden var sjukt kul, skulle lätt kunna göra om det där. Speciellt med två kalla Carlsberg på balkongen...

2008-06-01 @ 20:49:19
URL: http://ebrandin.blogg.se
Postat av: Frida

Fyfan vad underbart det där lät med Sunny! Tänkte bara säga att jag är lycklig nu :) Tack, du är en ängel hjärtat! Älskar dig såå bästis! Puss & Kyss / Shibbie!

2008-06-01 @ 22:09:10
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0