Be my lover

Gårdagen, en helt vanlig regnig jävligt tråkig onsdag blev så bra den kan bli. Och detta tack vare en speciell person! Blev upphämtad efter jobbet och tog en promenad med vovvsingen, efter det blev det till att handla mat igen som jag känner på mig kommer bli centrum i våra vanor haha. Käkade gott, segade och mös framför tv:n och sedan blev det ett dopp i badkaret, mera mys och sedan hem till mig för att ta ut hundarna, som för övrigt fann varandra och hade jädrit kul :) Dem lekte på samma sätt, kurragömma och jage och Nova fick sitt kända cp-ryck :)

Denna person får mig att analysera över mig själv, skärpa till sig lite och visa det bästa av Jossi helt enkelt.

En stor puss till dig going *smack*

Just nu ser jag fram emot imorgon, varför vet jag egentligen inte men nu e de bara så. På lördag bär det av mot Malmö med F och E och det ska bli skitkul. Jag har aldrig vart nere bland alla dregg förut så det ska bli intressant :)

Idag ska jag fortsätta med hemtentan, förhoppningsvis med lite hjälp av Frida!

Kommentarer
Postat av: Frida

Naaw! Fan vad roligt för dig och honom :) All lycka till er gumman! Äntligen :) Hehe. Är som jag sagt tidigare så glad för eran skull men framförallt för din skull, du e verkligen värd det här.

Jadu, malmö på lördag.du vet att vi åker kl 4 va? :) haha! puss puss!

2008-03-13 @ 14:32:21
URL: http://friday88.blogg.se
Postat av: Emilia

Då har vi åtmisntone en sak gemensamt hjärtat! Fast jag är lite bitter på lyckliga människor. Tänker dock göra ett undantag för dig. Hörs i veckan. Love

2008-03-13 @ 23:03:53
URL: http://privatlivoskitsnack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0