MixN'Match

Hyfsat go dag, kan väl inte klaga! Det jag kan känna är att rastlösheten börjar smyga sig inpå igen. Jag hade det bra i ett par veckor, hade någon att berätta roliga saker för, det har jag självklart nu också, men när man träffar någon ny är det alltid roligt att bre på lite extra. Igår var det värst... Då började jag känna mig jobbigt rastlös "vad ska jag göra nu, i helgen, vem ska jag berätta detta roliga för" som tur är har jag hund, och vänner/familj med hund, då kommer man ut iaf.

FAN
att det skulle bli såhär :( Usch vad besviken jag blir. Kunde det inte bara fått vara som det var. Det var verkligen helt villkorslöst, och kravlöst. Vi hade svinkul och mysit och jag var riktigt glad för en gång skull... Nu vet jag ju att vi kommer inte prata mer, det kommer inte bli så. "Jag vill ju fortfarande träffa dig och leka med hundarna, ta det inte så stort, vi hörs i veckan och pratar mer", sällan, kommer inte bli av!

Idag har jag shoppat lite mer till lägenheten. Skurset, pedalhink, spisplattor och en ryggborste haha. Ska försöka fixa så morfar kommer hit så jag kan få åka runt överallt och vela, behöver ju micro, dammsugare och brödrost! Ringde hon med lägenheter idag igen och denna gång svarade hon. Hon ska flytta redan nu till helgen men kommer inte börja städa direkt. Så om jag har tur blir det nästa helg, annars blir det väl som planerat till den första april.

Nu har Rexus-Galexus äntligen träffat Biwi och han blev riktigt kåt på henne :)

Jävla mongoväder

Kommentarer
Postat av: Frida

Biwi, Rex och Nova var riktigt roliga, men för helvete vad kallt det var.. Puss!

2008-03-19 @ 23:47:52
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0