Påskafton!

Idag är det påskafton och det är väl då man ska säga GLAD PÅSK! Vem fan bryr sig haha... Jag tycker om högtider enbart för den goda maten, fyllan och festerna! Roligt när syskon kommer hit också...

Igår var det då långfredagen och jag drog ut på krogen. Blev hämtad i taxi av Ida och Tommie (Han som spelar i Plan Three) och blev genast bundis med taxichaffören, haha vilken jävla skojare! Vi gick till sticky och där var det ju skettråkit. Ida hade sagt till Tommie att jag är svinrolig när jag är full, så den lille jäkeln går och beställer 3 shots 6:or Tequila Rose som jag tvingas dra på raken, den första var jäkligt god, den andra god med en rysning och den tredje var lite svårare att få ner. Efter ytterligare två stora stark ville jag gå så vi drog till Rockbaren där Anna med pojkvän var :)
Den här gången var det faktiskt riktigt skoj där inne. Inte allt för mycket folk och inte för varmt. Anna var så jävla full haha, va rolig hon var! Som vanligt blev vi barhängare och kompisar med alla haha. Jag hittade två roliga killar varav den ena var riktigt läcker *mums*. Den äldsta, Magnus tror jag var från Dalarna och pratade Dalmas eller vafan han nu sa och då skulle den andra, Jesper (?) lura mig att han också var det. Så vi pratade på och efter ett tag så sa han högt, nääääämen jag skoja, jag är fan göteborgare... OCH haha jag fattade inte det ändå! Nämen dem var riktigt goa och glada så det var kul att stå där, dem höll min handväska å grejer hehe!

Sen blev det taxi hem för min del. Han frågade om Balltorp var lugnt och jag började prata om ficklampemannen haha och han såg helt förskräckt ut! Precis innan vi svängde in till mig så sa han "du sa att du pluggade, till vadå?" och så berättade jag lite. Då visade det sig att han också går LAU 110 haha! Fan jag kom på nu, jag kommer inte ens ihåg att jag sa vart jag bodde :S men jag måste ju ha sagt gatan, hur ska han annars veta det?

En riktigt lyckad kväll iaf.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ditt lilla fyllo.. :)

2008-03-23 @ 11:49:14
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0