Påskdagen

Yes yes. Strålande solksken och ett strålande humör. Jag har dock inte varit ute i det fina vädret men jag är ute så jäkla mycket varje dag ändå så jag behöver inte ha någon ångest! Däremot ska jag börja packa idag, inte långt kvar nu tills jag sticker. Tänkte packa ner alla filmer, böcker, skor och det som finns i garderoberna nu men jag drar ju ut på det hela tiden!

Eftersom jag var seg som ett as igår och bangade allt som hade med party att göra igår så tänkte jag att man kunde ha en liten grej när jag håller på att flytta in. Packa upp, dricka nåt gött och käka thaimat och sedan kanske dra ut :) Det låter så himlans trevligt att sitta på kuddar på golvet haha ;) Jag får ju inte min soffa än... Nä gud vad jag längtar nu!

Kanske kan bli något roligt idag istället? Man behöver ju inte sega både idag och imorgon, detta är ju en lördag kan man säga!

Hur var eran påsk?

Pussar

Kommentarer
Postat av: Frida

Sitta på kuddar låter underbart! Och angående din idé om att packa upp, dricka och käka så låter det oxå underbart, tänker på Sex and the city.. :) Haha! Säg bara till så kommer jag! Puss!

2008-03-23 @ 14:45:21
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0