skolskit

Jag har aldrig vart så arg som jag var igår kväll, inatt och imorse. Jag har ju som nämnt en tenta som skall vara klar på måndag. Jag har aldrig haft svårt för att skriva, men när tusen perspektiv och annat ska med blir man lite förvirrad, speciellt att denna tentan hänger på om man blir godkänd på kursen eller inte. Anyway, jag har inte haft någon som helst motivation. Men efter att ha varit ute nästan hela jäkla dagen (igår) så kom jag in och hade energi "Jag sätter fan igång ordentligt" - tänkte jag. Efter att ha haft word pad som är helt värdelöst fick jag installerat word tack vare min klippa frida. Yeeeees nu äntligen! Jag satt och skrev så att fingrarna glödde på mig, jag var så nöjd för jag fick verkligen till det, det kändes helt rätt med andra ord. Jag sitter och sparar, och sparar, och sparar och tillslut när jag känner mig nöjd för kvällen stänger jag ner. Fan, jag måste titta på det en gång för att se hur snyggt det är.... BOOOOORTAAAAAAA..... Arbetet är ta mig fan borta! AAAAAAAAAAAAAAAH VA I HELVETE!

Den ilskan jag kände var inte nådig, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. "Jag måste ut", på med stövlarna och jackan och ut i regnet haha.. Jag var ute och gick i sån jävla fart med pumpande hand och cigg i den andra, i en timma! Men inte fan hjälpte det... Vad skulle jag ta mig till? Hur ska jag få till ett så bra arbete igen? Ska jag skriva om allt? Jag kommer inte hinna! F*tta också....

Självklart drömde jag att jag hittade arbetet i en gömd mapp (ovanligt) och var glad men vaknade upp frustrerad. Bara till att ta sig upp, sätta sig vid datorn med alla jävla böcker och börja om. Snacka om rolig start på en fredag. Jag som skulle åka och sola och shoppa på elgiganten/rusta och andra ställen med lite husgeråd. Icke sa nicke!

Nu har jag skrivit det jag skrev igår plus lite till och jag känner mig lugn i själen. Det kommer bli hektiskt då jag har missat ett antal timmar och har kramp i handlederna, till råga på det har jag en hund att ta hand om plus mig själv!

Efter solsken kommer regn
och inte tvärtom!



Kommentarer
Postat av: Frida

Ja fyfan gumman! Ett rent helvete har du haft det med andra ord! Men tur att du orkade skriva om! Det e inte alla som hade pallat det kan jag tala om! Nu ska jag ge Enya MAATEN å så ska vi gå ut en sväng innan vi åker och tankar för att sen hämta dig! Snacka om att Enya kommer bli chockad över att få MAATEN mitt i natten, hon kommer bli helt överlycklig :)

Bara så du vet så är du oxå en klippa! Puss på dig hjärtat!

2008-03-15 @ 03:11:59
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0