Snö

Va e detta för väder? Tänk igår, då satt jag och Ida på min uteplats och tjötade i solen långt över en timma i t-shirt och solen gassade på riktigt gott. När hon skulle hem ville jag inte gå in så jag satte mig en stund till innan jag skulle skriva. Jag luktade tom sol haha...

...och så vaknade jag upp idag och jag trodde mina ögon skulle falla ut, Snö!

Jag är iaf. glad att jag har gjort klart mitt arbete och skickat in det. Känns så otroligt lättande. Fick gjort det i snöovädret.

Sen har jag vart på IKEA med min kära syster L. fick köpt ännu mer småplock. Nu är det väl bara mattor och köksbord som är mitt största "problem" det är så svårt att köpa mattor innan jag flyttat in i lägenheten, målat om och fått in mina möbler! Men nu är det bara två veckor kvar :D Jag längtar... Men det ska bli läskigt me, jag är egentligen livrädd att vara ensam, speciellt på kvällar och nätter. Men jag har ju med mig min terminatorhund så det blir nog inga problem ;)

Jo, det är något äckligt psykfall som går runt i skogarna här. Han är mitt inne i skogen och lyser med ficklampa. Andra gången nu på två veckor. Förra veckan tänkte jag att det kanske var några småskitar som lattjade men idag var han riktigt långt in i skogen och gick sedan ut på stigen, och då såg jag att det var en man/gubbe men värsta skogsmunderingen och självklart svartklädd. När han var på stigen gick han uppåt mot skogen igen (andra sidan) och tittade på mig och L, sedan gick han slalom in i skogen för att sedan försvinna... :( Usch det är så jävla äckligt och jag får för mig värstingsakerna.. Tänk om han är prickskytt (vi står ju öppet på fotbollsplanen), eller att han väntar ut en, eller att han mördar och gömmer folk där hahaha... Nä fy, inte roligt! Vågar inte gå där själv med Nova i fortsättningen!

Sov så gott alla

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, det ska bli såå kul när du flyttar! :)

2008-03-18 @ 11:20:36
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0