Tråkigt tråkigt

Och så hände det åter igen... Träffar någon jag har såååå mycket gemensamt med och helt oväntat tar det slut. Denna person jag träffat är hur underbar som helst. Han har verkligen DET! Vi har haft så jäkla kul ihop och han har verkligen fått mig att ändra mitt gamla beteende. Jag kände att jag kunde vara mig själv med honom, han lyssnade, skrattade, fjantade och hade den stora glimten i ögat. Han är ärlig och säger precis som han tycker och tänker vilket jag uppskattar, därför blir ju en del minnen fina saker han sagt, som jag aldrig fått höra. Sen har jag fått höra en del knepiga saker som att jag har ölfärgade ögon haha! Jag tänker inte gå in på detaljer om allt och hur jag känner men jag kan ju säga att jag är absolut inte olyckligt kär, jag är bara otroligt ledsen över att förlora en så jävla go människa. Han vill ju fortfarande träffas, med hundarna å så... Tack men nej tack!

Matt Pokora - Dangerous
Snoop Dogg feat. Robyn - Sensual Seduction
Lazee - Rock Away

Tack F för igår, trippen till Malmö var spännande haha. Biwi var såååå duktig, verkligen, en riktig dam! Men jag har aldrig vart så trött i hela mitt liv, helt sinnessjukt haha! Och inte fan kunde jag somna när jag kom hem heller! Synd att det skulle regna, ville gärna sett Malmö stad :) Du e så jävla go hjärtat! Puss på dig!




Kommentarer
Postat av: Frida

Jag e ledsen..

Ja, Biwi skötte sig bra! :) Vi kan ju höras sen! Puss!

2008-03-17 @ 10:14:50
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0