Underbara helg :)

Detta har vart den bästa helgen på länge... Mycket skratt, god mat, goa människor!

Fredagen började med sol och fortsatte med att min bror kom hit med thaimat. Sen kom Natta hit och vi pratade och lyssnade på musik. Sen fick jag skjuts in till stan där jag mötte upp Ida och hennes kompis och sen träffade jag en väldigt go människa ;)

Igår var jag hemma hos Shibbe och käkade god mat och bara umgicks. Alltid lika trevligt!

Härligt väder idag med sol och lite värme, har passat mitt humör perfekt :)

Lägga sig i tid idag, upp imorgon 05.45

Jag är såååå stolt över min Nova! Och jag är sååååå glad :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så jätte mycket för igår! Du e så go! Nu har jag & zhara varit på bio! :) Puss!

2008-03-02 @ 23:05:57
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0