Underbart!

Även denna helgen har vart helt underbar tack vare en person jag håller på att lära känna. Jag är överraskad över mig själv hur jag har varit. Från att vara den som trivs bäst i hemmet har jag tillbringat min helg i någon annans hem. Och det har bara vart kul.

Denna person är så olik alla andra. Vi kan verkligen prata om ALLT, och det är inte bara som kompisar. Han säger så många nyttiga och fina saker. Våran bakgrund ser lika ut så vi förstår varandra. Men han är så mycket mer :) Fan va kul vi har haft. I fredags blev jag upphämtad och vi åkte och köpte mat och alkohol. Runt 6 tiden satte vi oss ner och käkade och började öla och vina. Från den tiden till ungefär 3.30 satt vi och tjötade och munnen gick i ett, pussen! Sen blev det lördag, var ute med hunden och sen ville jag hem och fixa till mig för helgen skulle ju inte sluta där. Så vid 7 på lördag var det full rulle igen. Vi gick hem till hans kusin och jag blev lyxbehandlad haha, fick en snygg tröja bl.a ;) Satt där och förfestade lite och sedan bar det av till masthugget till en alkiskrog där jag slog killen i TP mohaha, ålder som sagt! Där kunde man fan inte vara så vi drog själva in till stan där vi mötte upp brorsan och Peder på Lilla London, mer dött ställe får man leta efter så vi drog till Hard Rock :)

Så vi får se. Tar det som det kommer och jag vill inte tänka på någonting, inte än!

Igår var jag såååååå jävla trött att det var helt sinnessjukt. Senare under eftermiddagen kom Shibbie och Biwi upp så hundarna skulle få leka av sig, senare kom även Ida och Burt, stans kåtaste hund haha!

Ska avsluta med att förstöra detta inlägg, men jävla tenta säger jag bara. Kul att jag inte har någon motivation heller.. Triiiisst! Får se med det med...

image40

Jag och bror

image41

Peder and mee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0