Bädre

Nu börjar det bli bättre, ingen feber iaf. Och det känns riktigt bra med tanke på att det ska bli ruggit varmt i helgen, idag är det svingött ute...

Var ute och rastade av hunden förut och ser en jobbarbil komma mot mig, två unga killar, jaja inte mer med det.. Men bilen tutar och killarna vinkar.. Vilka fan är det tänker jag och verkligen glor in... Å herregud är det matte? Mitt hjärta började slå i 190 men när dem stannat och jag går fram till bilen så ser jag att det är strumpan hahaha, herregud har inte träffat han på år och dar så det var roligt :) Så nu har jag lovat lite partaj hemma hos mig, men det får la man se haha! Jag såg ett roligt mönster bland mina killar iaf. Hade jag "radat" upp tre av dem så hade dem blivit bästisar för dem är fanemej likadana, usch vad hemskt när man verkligen ser det!

Guuuud va härligt, jag har snart gjort mig av med det största problemet jag har, det är på G nu!

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas fan du blir frisk snart. Du ska med mig och träna :) Lilla gumman, kärlek!

2008-05-15 @ 14:06:49
URL: http://friday88.blogg.se
Postat av: Micke

Nu är de dags att ta tag i träning med din hund. Så dom lata sötebröddagar är slut slappis

2008-05-22 @ 11:34:39
Postat av: Anonym

Haha vem kallar du slappis? Här kommer man för att sno med sig Grim och vad får man göra då? Borsta och klippa klor på hundar :)

2008-05-22 @ 16:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0