Lampor!

Har precis kommit hem till mamma efter en tur på Ikea och lite installationer hos mig.. Har äntligen fått köpt min golvlampa - så kanske jag ser något dem kommande åren hehe! Sen köpte jag en taklampa till både hallen och sovrummet. Hallampan funkade inte så den får jag lämna tillbaka (eller så får nattas elektriker till pojkvän komma och fixa det) och till sovrummet fattades det en sladd. Såååå jävla Ikea att jag spyr. Jag fick även upp gardiner i sovrummet, iof lite onödigt med tanke på att jag ska måla om nästa vecka, men stör jag mig på något mår jag dåligt haha!

Fredag då, det blir gott käk och vin hos mamin. Härligt härligt! Sen får jag väl se hur kvällen slutar. Nu kan jag ju lyssna på radio hemma me så då kan man faktiskt sitta och njuta lite på balkongen, fick ju köpt en antennsladd till DVD:n. Köpte även en till så jag kan använda tv:n i sovrummet, men då är det jävla hone-hane problem så då måste man tydligen knipsa av en bit av sladden och trycka in i någon förlängning och bla bla bla... Så det är inte heller klart och jag blir tokig av att inget kan bli klart direkt, man ska alltid vänta!

Nu blir det promenad med "braaaaaaaaaaaaaa tjejen" - Nova :) Får väl se hur länge hon orkar med tanke på att jag höll på att dö av värmeslag förut...



Bångstyriga lilla åbäke som hatar att vara med på kort. Öronen bakåt och vägrar titta in i kameran haha!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, jag tror faktiskt jag blir klar iaf! Isabelle e här och hon hjälper mig så jag iaf förstår frågorna. Är klar med fråga 1 iaf, den tog 1,5 h. Inte roligt men man blir så jävla taggad när man väl sitter här helt inne i texten. Ja, han e söt min lille Günther, nu kan jag inte träffa han på hela helgen för Micke e ju borta men jag får hålla mig i skinnet! :)

Kärlek till dig bästis, du e faan go du :) Puss

2008-05-23 @ 15:07:50
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0