Måla måla

Idag har jag vart nere på förbo och beställt färg, ääääntligen får man väl säga! Så i veckan kommer hälften av färgen och då ska sovrummet och köket målas :) Gud så fint det kommer bli...

Sen får man väl ta och gratulera Shibbie och Wiggi som snart får sin nya bebis. Jag kan inte säga mer än att jag är jävligt avis :) haha jag vill också haaaaa... När jag fått gjort Novas operation och lite mer sparande vet jag iaf. vart jag ska köpa min nästa :) Herregud man blir tokig av dem små goingarna och jag fastnar självklart för den största hanen och tiken!

Nu är det helg och det ska bli rätt skönt. D har ju hört av sig och vill festa men vem fan har råd att gå ut? Inte jag iaf. Får väl se om människan har några andra planer?!

image48

"lille" Grim (störst i kullen), tänk att få med sig honom hem haha!

image49

Fridas lilla knuuud

image50

Mat mat :)

image51

Hur söt är inte jag?

image52

Å så våra stora gangsters, dem får man inte glömma :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Naaaw, dom bilderna var inte dåliga. Jag är såld! Fyfan vad kär jag är i lille Günther!

2008-05-22 @ 22:41:10
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0