Räddaren

Känner att jag blivit en helt ny hundmänniska haha. Jag har fått ett lugn i mig som inte går att beskriva, och det hela började i fredags! Som många vet har jag haft en del problem med Novurt, min lilla tjej är osäker, nervös och stressad men hon har ett hjärta av guld och har man en gång träffat henne är det svårt att få bort hennes vänliga sett från hjärnan :) Många tror inte mig när jag berättar hur hon kan vara när hon är som mest bitchig, precis som jag! Skenet bedrar kan man väl säga...

Så i fredags började mina små partiklar om på ny kula, en mycket lugn, bestämd och vänlig Josefine tog tag i läderkopplet med guldkedja (mohaha) och min svarta bitch betedde sig lika så. Jag satt och rannsakade mig själv och kom fram till att hunden är som jag, men det måste ju ha börjat någon stans.. Nu låter det klyshigt men tack vare ett kapitel i Cesars bok har jag och hunden ändrat oss något otroligt! EN liten sak, ett litet tips - något värt att testa, å herrejävlar vilken hjälp :)

I övrigt tycker jag synd om pärlan när det är så varmt, vet inte hur jag ska göra.. Det är alldeles för varmt att vara ute, men hon måste ju få göra ifrån sig. Tur att man har morsan och en baksida där det är skugga halva dagen! Förut fick hon ett sånt cp-ryck när hon såg en kompis, hon sprang så fort att hon inte kunde stanna och rakt in i mammas matkassar, allt flög ut över hela vägen och hunden var fan i extas, det roligaste jag sett på länge haha!

Jag är sjuk :( feber, snorig och hostar. Det är så underbart att drömma helt sjukt och ligga vaken halva natten, eller när man är så trött att ögonen går i kors, men så fort man lägger sig ner börjar man hosta upp lungorna, kan nästan känna smaken för fan! Så det blir att vara hemma i veckan och knapra piller, min kära mor snittade upp halva fingret så hon är hemma hon med, dvs lite sällskap!

Köpte lite blommor till min balkong idag! Fan vad man mår bra av lite blomster då hehe.. I helgen kommer nog utemöblerna också, fula vita i plast men det är en början iaf.

image47

Helt crazy på studenten :) Guuuud vad jag saknar den tiden - bal, bulgarien och student!

Kommentarer
Postat av: Emme

Va läcker du är på bilden..haha..Puss

2008-05-09 @ 13:34:47
URL: http://ebrandin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0