Reverse

Börjar bli en tradition att jag skriver på fredagar, känns som att man har mest tid till det då..

Yes det är massa som börjar ordna sig nu, mitt schizopsyke iaf. däremot har det stött upp ett nytt STORT problem som jag mååååste fixa, för annars är det ute med mig och det jag har i princip. Jävlar va arg jag är för den sakens skull...

Och så har vi detta med min små prata-i-gåtor-problem. Som de flesta kanske vet så trivdes jag inte alls i skolan. Inte min grej helt enkelt. Joo, jag älskar ongar i 8 års åldern och uppåt och jag älskar att arbeta som fritidspedagog men att utbilda sig vid 19 års ålder var inget för mig. Allt var för strikt, jag kunde inte vara mig själv. Jag vill kunna säga "dö din jävla fetta, fick du dig lite balle igår eller" utan att jag ska bli utslängd, tanken att ha lärare som arbetskamrater skrämmer mig och jag får lite gåshud... Så jag ska hoppa av kort och gott!

Det andra dilemmat handlar om en kille som jag nämnt ett par gånger, han som betyder så mycket för mig och som jag bara älskar att vara med. Tydligen så älskar han att vara med mig också, tycker att jag är perfekt (för honom) och alldeles för fin för att gå miste om.. Det tog han bara ett par månader att inse detta men nu vill han iaf göra ett seriöst försök... Det där med försök har jag lite svårt för! Hur är man då? Snacka om att någon för guida mig in i detta och så får vi se hur det slutar helt enkelt :)

Igår tog jag och Linn oss en sväng upp till sisjön, vi gick alltså upp. Solade och badade och min Novurt skötte sig så satans bra.. Tänk vilken pli jag har på henne egentligen. Precis jämte oss är det ett kärlekspar till ankor som tigger mat, de får ingen mat och tvättar sig istället.. Nova är nästan på helspänn och hon viiiiiiiiill jaga ankorna, NEJ säger jag.. Hon piper och tutar, NEJ Nova, det blir inget med det.. När hon har vart duktig i en kvart bestämmer jag mig för att hon nog ska få jaga dem en liten stund.... VARSEGOOO och hon flyger i vattnet, väl i vattnet är hon inte så jävla tuff, men hon skuttar efter ankorna som inte bryr sig, bra simma ett litet tag tänker jag!... Efter 2 minuter tycker jag att hon har haft sitt roliga och kallar upp henne igen! Och sen ligger hon jämte mig, bra sugen på att jaga ankorna men JAG har sagt att hon ska ligga där, så då lyder hon lilla mamma :) Och inte brydde hon sig om alla hundar som gick 3 meter ifrån oss trots att hon var lös..... MIN TÖS!

Jag är lite solbränd :) ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tackar ;) Resan var kanonbra. Nu måste vi verkligen ses snart. Jag har massa kul saker att berätta! Hoppas att allt är bra med dig. Puss

2008-05-30 @ 21:53:07
URL: http://privatlivoskitsnack.blogg.se
Postat av: Emme

Hoppas det går bra mellan dig och killen gumman..Puss

2008-05-31 @ 16:32:04
URL: http://ebrandin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0