Sol, värme, vin, pojkar och party!

Rubriken säger väl allt :) Helt underbart väder idag tycker jag, mindre underbart tycker min hund som blir lika slö som en flodhäst. Ligga ute vid havet idag hade vart svingött men då har jag en hund som ska ut, en lägenhet som ska städas, ett berg av disk att diska och en Jossi som skulle duschas så det får bli lite eftermiddagssol hos morsan nu.

Utgång idag för min del (tror jag). Ska hämta Daniel sen som faktiskt vågar sig hem till mig, ett stort grattis till honom ;) Och sen ska självklart bror och hans kompis Daniel (spider-pig-petersen-daniel) även kallad Peder! Så det blir jag och dem stora pojkarna som börjar förfesta hos mig och sen bär det inåt stan, förhoppningsvis möta upp Natta och några av Daniels kompisar!

Igår blev det lugnt och några öl hos mamsen med syskonen och jag kan säga att jag var sjukt lättpåverkad haha :) Så olika det där, ibland kan man dricka hur mycket som helst och ibland blir man full av att bara lukta på alkohol.

Nä snart ska jag dra upp till sörran och bränna La Bouche

Kiss å hej allesammans



Ett litet urval av bilder från när nästan hela familjen var ute och festade haha! På efterfesten hos mig pallade dem inte trycket mer haha...

Kommentarer
Postat av: Frida

Guud vad fina ni är! :)

2008-05-25 @ 11:24:57
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0