uuuuuuusch

Jag säger bara fy faaaaaaaaaaaaaaan va bakfull jag är, det är hemskt. Mår illa som inni helvete :( Så kändes det inte i morse men det blir så när man kommer hem halv 7 på morran och sover 3 timmar drygt.

Det var verkligen skitkul igår, en riktig höjdarkväll. Endast en liten incident men den löstes upp lika fort som den uppkom.

Vi började hos mig, jag och grabbarna och sen kom även Linn och Marvin så det var full rulle. Taxi in till avenyn och sen erövrade vi Hard Rock som vanligt, vakterna var ovanligt glada och vi slapp tom kön :) Vi dansade iaf från att vi kom till det stängde. Vi är ett bra gäng när vi är ute, håller ihop och alla dansar med alla och sen e vi allt lite sjuka också haha.. Så när det stängde gick vi till Nivå där marvins kompis jobbar och där körde jag jimmy och peder en tryckare till sista dansen :) Sen var det mindre roligt att vi fick vänta så jävla länge innan vi kom hem, men så är det när det är gratis!

Så nu får vi se vad som händer mellan oss going! :)

Sätter in lite bilder någon annan dag. Jag är för slapp helt enkelt hahaha...

Kommentarer
Postat av: Frida

Det e gott härligt och vara bakis dö! Haha! Fyfan. Men nu är du på benen igen. Kul allt som hände i helgen, är skit glad för din skull bästis! :) Puss!

2008-05-28 @ 22:27:01
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0