What to do?!

Först vill jag ge all min kärlek till en otroligt varm och sympatisk människa. Hon känner när något inte står rätt till och målet blir att rätta till det. Hon pratar och ställer upp på ett sådant sätt så man slipper skämmas, till och med slipper be om hjälp som jag gärna inte vill göra. Jag kommer alltid hysa respekt och tacksamhet mot denna tjej för det hon har gjort mot mig nu är guld värt. Tack för att du finns och för att vi är vänner. Älskar dig!

Det finns många mer som betyder så mycket för mig, många har jag inte pratat med om detta elände, men ni ska veta att i min schizohjärna vill jag bespara er allt trassel. Jag älskar er otroligt mycket med!

Sen vill jag nämna D. igen. Just nu känner jag "faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan att jag träffade dig din jävla idiotjävel" Om jag hade kunnat trolla så hade jag viftat fram en tidsmaskin - hoppat in i den och skruvat tillbaka tiden till 1 mars då vi träffades. D är en sån där underbar människa man inte kan leva utan, som man vill vara med och prata med hela tiden - rolig, glad, förstående, pratglad, påhittig, snäll, snygg och allmänt en bra människa. MEN D har fått för sig att allt ska vara på dennes villkor och mer behöver jag inte säga. Så mina slutord är samma som jag började "faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan att jag träffade dig din jävla idiotjävel"

Den bästa medicinen är shopping och det har jag gjort :)


Kommentarer
Postat av: Frida

DU är en helt underbar människa Jossi! Och fan vilka snygga skor! :) Jag vill oxå shoppa... Pussar!

2008-05-06 @ 05:44:36
URL: http://friday88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0