Brownie

Sen kväll är det nu... Igen! Har precis färgat mitt hår själv så jag får väl hoppas att det blev bra. Men jag säger som min kära vän Frida en gång sa "det är som att ta i schampoo".

Det har vart en lång dag idag känns det som. Jag hade besök här förut av Therese och hon stannade rätt många timmar, tiden bara flög iväg men vi hann ändå med att tjöta om så mycket. Den första människan som kommit in hit och kan hantera hund, hon gjorde allt rätt. En eloge till henne :)

Fick solat igår men det syns inte överdrivet mycket (eeeh ingenting haha) så det får bli en tur imon igen, i bögrosten som R säger.

Skäms över mig själv, har inte haft orken att kolla avsnitt 9 på oth än, men jag vill vara helt klarvaken när jag ser det och jag har vart så trött på kvällarna så det kännts som att det brunnit i ögonen. Men snart så...

Nu ska jag ut med flötas så god natt på er! Jo, vill välkomna Mickan som nu också har en blogg :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, som min kära vän Frida sa en gång: Det är som och ta i schampoo, haha! Aaa men ändå är det svårare än vad man tror. Puss på dig!

2008-11-07 @ 16:46:20
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0