Cleaning out my closet

Morgon/dagspromenad med Nova nyss. Tog mig en lång sovmorgon idag, det gör inget för hon var ute så sent igår ändå. Herrejävlar va hundar det var ute, man stötte på någon vart man än gick, roligt när jag har en löptik. Hon satte sig och sket rätt olämpligt så jag var tvungen att ta upp det, då kommer det en hane bakom och en tik framför, yeah och där står vi. Hon vet inte om hon ska kåta efter hanen eller attackera tiken för hon kan ju sno hennes hane. Hundar asså haha! Var riktigt härligt väder iaf och jag kände mig som en riktig mulle, började plocka rönnbär som låg vid en buske. Jag har ju en liten prydnadsvas med kastanjer och det hade vart fint med rönnbär också ;)

Drömde skumt inatt. Första var om R (jag kan lika gärna vara vaken och grubbla för drömmarna är hemska om honom). Jag bodde hemma hos mamma och vi skulle sova där. I ena rummet låg Linn och andra Johanna. Först skulle vi sova i Johannas rum men då skulle vi dela säng och jag märkte hur sur han var, så jag kollade om vi kunde ta Linns rum för då hade vi egen säng. Så vi gick in och jag tvättade väl bort sminket eller nåt. När jag kommer tillbaka har han dragit ut hela byrån och satt på TV:n svinhögt så jag frågade vafan han höll på med. Då gick han. Skulle kolla vart han tog vägen och då låg han där nere i soffan, när jag skulle krama om honom fick han sig ett frispel och var helt hysterisk. Vi pratade om hur vi skulle göra och precis som nu "mådde han dåligt". Han ville göra som han ville och det var upp till mig att vänta. Men jag skulle utomlands och han skulle fan inte få förstöra min resa. Jag skulle till Italien med Frida, Emme och Emilia ;) och så skulle jag ta med mig pastasallad på planet haha... Det sista jag drömde var inbakat från gårdagen!

Idag blir det storstädning, skulle tvättat men det fanns ingen tid. Hatar att städa :(

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja dom är verkligen helt underbara! :D

Vet att det finns 2 hanar kvar från kullen vi köpte Tora, dock är dom tigrerade, men uj uj så fina!! :D

2008-11-18 @ 12:46:27
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com
Postat av: Daya O Lexus

Kallar du oxå en person för R! När jag refererar till min sambo så skriver jag R. Kul att se att andra gör så oxå.

Ibland kan man inte vara själv i världen med en tanke ;-)



p.s. jätte jätte söt tik! Jobbigt dock med en löptik.

2008-11-19 @ 13:32:05
Postat av: Jossi

Daya o Lexus: Haha ja jag använde/ R till min "dåvarande". Roligt sammanträffande :) Löptik är det värsta som finns, jag hatar det verkligen så nästa får bli en hane! Tack förresten :)

2008-11-19 @ 15:40:56
URL: http://jossigossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0