Dåligt...

... Med inlägg de senaste. Men jag har faktiskt haft annat för mig än att sitta och plinga på datorn ;)

Fredagen spenderades hemma hos Emme med massa öl och tjöt. Paret hade skaffat sig en väldigt trevlig lägenhet måste jag säga. Det var härligt att sitta och tjöta och skratta, jag testade hennes Carrieskor med men aaaaaaldrig att jag hade kunnat gå i dem, jag darrade med hela benen när jag bara stod rakt upp haha, men helvete vad sexiga dem var. Jag gav Emme det lilla rådet att ha på sig dessa skor med enbart underkläder och i hennes gubbes skjorta - tror det hade uppskattats mycket väl, eller vad tror ni ;) Vi åkte in till stan men kom inte så mycket längre, för långa köer till onödiga pengar så vi skiljdes åt där och jag åkte hem till min going och spenderade natten i hans stora 90-säng haha :)

Inte så mycket sömn och en del alkohol på det gjorde att jag var riktigt trött på lördagen. Men fint väder och hoppet om ännu en lyckad kväll gjorde att jag orkade hålla mig vaken. Kvällen spenderades åter igen med mitt hjärta och hans kompisar ute i frölunda. Trevligt folk, mycket god alkohol och mycket god paj gjorde susen och allt vara bara sådär hysteriskt trevligt :) Sen kom bästa Ola och hämtade oss och vi drog hem till morsan där ämnet vaxning eller inte var sjukt hett på tapeten. Vi kom nog inte fram till något vettigt men det var roligt iaf.

Kameran var med men jag fick fan inte upp den, 4 kort togs, på mig - innan jag gick ut tom haha :)

Hoppas på en promenad ikväll igen med Dizurt, Rexen och Novurt.

Har jag förresten nämnt att jag har träffat världens mest underbara kille som dessutom är riktigt snygg? ;) Tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0