En god natts sömn

Njaaaaae det har la inte varit så överdrivet bra men inget fel heller. Kan ju börja med att berätta om mina knasiga drömmar igen...

Jimmy ringde mig och berättade att jag, Linn, faster Lena och han själv skulle dela på ett arv från pappa på 2 miljarder. Herregud, tänk va rik jag hade varit. Sen var det fest hos min forna granne. Dem var man och fru med två barn innan men i min dröm var det bara mannen med dotter kvar, vart dem andra hade flytt vet jag inte. Min vän Ida var med och vi var där ett tag, Jimmy ringde ju bara lite innan jag var där så jag satte mig mitt i festen och började blogga om detta, men när jag skulle spara så var det tydligen ett mail och då råkar jag skicka istället så det kom aldrig upp. Matte som grannen heter var jävligt full så han var så generös och frågade om jag ville ha någon av hans halvfulla öl, som han redan druckit... Åå fan va schysst sa jag och tog emot den glatt :P Mitt i allt kul när det började komma massa folk stod Ida i hallen i en träningsoverall och tog på sig skorna, hon har sur och sa att vi skulle skynda oss och hämta Wille men det var långt kvar. Så jag tvingade kvar henne och vi minglade runt (en mycket trevlig fest måste jag säga). Helt plötsligt har hon världens finaste kläder och slår sig ner bland alla ungdomar och börjar ta på en kille haha... Jag ser hur han försöker åma sig bort och frågar va fan hon gör. Då svarar hon att hon behöver få ta på armarna för hennes kille sover med en svart långarmad tröja haha!

Någonstans mitt i drömmen vaknar jag och känner att min mobil vibrerar, jag tar det imorgon tänker jag. Så när jag vaknar slänger jag mig på telefonen och tror jag fått ett sms, inbillning tyvär :(

Den här skiten som håller på nu äter upp mig inifrån. Jag drömmer om det, jag tänker på det hela dagarna, jag pratar om det hela tiden. Fy fan va orättvist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0