Lill-Lördag

Tyvär inget jag kan avnjuta då ekonomin inte tillåter. Ååh det finns så mycket jag kan göra här hemma men det blir så överdrivet stora projekt. Som att samla ihop alla pantflaskor och burkar i en sopsäck, då får jag ju riva ut allt i garderoben och sen ska ju det städas upp :( Jag har kommit på vad jag ska göra med min eländiga hall nu iaf. Jag köpertapetklister och limmar fast det som är löst och så målar jag bara rakt på strukturen, orkar inte bredspackla och  dessutom behöver jag hjälp till det, som i sin tur vill ha betalt och så ska allt passa dem. Nä jag köper lite klister, en hink med färg och en roller så får det vara bra sen. Skiter i förbo med, allt tar sån tid när dem ska göra nåt och då lägger jag hellre 200:- på färg och får det klart i tid.

Tog en härligt morgonpromenad med monstret förut. Idag var hon mycket mycket lugnare, inte lika stressad men skum i hela käften hade hon ändå. Mamma räknade hur många gånger hon kissade, och då var detta en promenad på 45 min med en 10 minuters stop på vägen. 27 gånger blev det :) haha och den som säger att hanar pissar... Igår var det ännu värre! OJ vad hon drömmer nu pumsan :) Ligger och tutar och gnäller haha...

Usch nu börjar det bli mörkt, god natt ungefär :S Ska hitta på nåt att äta snart och sen är det ut med vurten om en timma...

R - saknar dig så det gör ont, det gör verkligen ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0