Min älskling!

Idag känner jag mig lite extra kär i min flicka. Inte så att jag utåtagerar något extra (usch hon löper) men i mina tankar. Hon var så snäll i morse, min lilla tös. Jag skulle iväg och gick upp på tok för sent för att hinna med en rastning och inte  missa bussen. Vi skulle egentligen åkt upp till Natta och alla hästarna och hundar och mötet skulle inte ta så lång tid. Jag har ALDRIG gjort det och det kändes inte kul men jag gick aldrig ut med henne innan jag åkte och på nåt sätt var det som att hon förstod mig och sa att det var lugnt, jag kommer ju ändå om två timmar. Hon gick inte efter mig utan gick raka vägen och la sig på mattan mellan soffan och rumsbordet. Så snäll hund har jag :)

Men jag ska inte sticka under stolen med hur fruktansvärt hon luktar, ungefär som feskekörkan. Och nu har hon börjat gny och pipa utav bara den när hon så lite som skymtar en hane. Jag tror att det var en hane som satt i fönstret och tittade på oss när vi gick förbi och Nova var helt tokig. Nu vill jag inte släppa henne mer om det inte är inhägnat, vem vet vad hon kan ta sig till nu?!

Jag är riktigt trött idag och känner inte för någonting i detta äckliga väder. Jag vill ha snöööö!

Jo, fick höra en rolig grej idag. Jag har sagt att om ingen i familjen kan hjälpa mig med Nova om jag är borta kan säkert mina pensionärsgrannar göra det och som tack kan jag köpa en vinflaska eller nåt. Idag fick jag frågan "Duu, jag tänkte lite på det du sa med dina grannar om dem hjälper dig, att du tänkte köpa vin till dem. Och då var min tanke, du är 20 år gammal och ska köpa vin. Du har inga alkoholproblem eller så?" - Inga kommentarer, ni ser själva!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon kommer från Murbergets kennel, www.murbergets.se



Hehe ja hoppas du tycker något av det jag skriver är kul eller intressant :D

2008-11-18 @ 12:51:46
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com
Postat av: Daya o Lex

Funderar du oxå på vad du ska bli när du blir stor, eller i framtiden. Har du kommit någon vart!?

2008-11-19 @ 13:33:41
Postat av: Anna

Hua, löpande hundar är jobbiga!! :/

Axa blir mest grinig hon, fram till höglöpet då hon försöker ragga upp Trassel. Han är dock kastrerad och kunde inte bry sig mindre, skönt!

2008-11-19 @ 15:29:08
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com
Postat av: Jossi

Daya o Lex: Jag funderar och tänker så jag tror min hjärna kommer explodera en vacker dag. Och jag kommer ju ingen som helst vart. Har väl liiiite småfunderingar men inget som jag ens är 50% på att jag verkligen vill syssla med. Har du ingen blogg?

2008-11-19 @ 15:32:28
URL: http://jossigossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0