Möla

Det är väl ändå ett göteborgar uttryck haha! Idag känner jag för att göra något riktigt drastiskt, japp ni läste rätt, drastiskt. Jag kommer inte kunna göra det då ekonomin inte tillåter men jag har tänkt drastiskt iaf. Nu jävlar :P

Jag "skolkade" idag, pallade inte trycket helt enkelt. Förlåt Therese att jag svek dig :( Det ska inte hända igen, promisse... Men ibland kan annat vara så mycket viktigare i livet. Idag prioriterade jag min lycka, en sån här dag ger mig energi och ork att fortsätta trots det gråa och trista. Jag har även slängt mig i bögrosten men det var rätt kasst, skiter i att bli brun egentligen. Jag vill bara få slappna av i 20 minuter och insupa mig värmen och ljuset, för visst mår man bättre sen. Att jag sedan får lite färg på köpet är ju bara en bonus på pengarna jag slänger ut.

Idag saknar jag mina vänner. Tre av dem speciellt. Jag har pratat och fått råd från två av dem men den tredje fattas mig. Idag har osäkra Jossi trätt fram åter igen och nu känner jag mig lite hjälplös, precis som en ragdollkatt eller monchichi, ni vet den där bruna apan? Jag skyller inte osäkerheten på mig själv för jag tycker inte att jag bär ansvaret för det. Egentligen är det ingen som bär något ansvar men jag behöver lite råd hur jag ska gå tillväga. Jag tror min baginbox får hjälpa mig med lite svar sen ;)

Nu då?

Jag fick VÄRLDENS roligaste besked förut och jag är så fruktansvärt glad. Men det är min lilla hemlis tillsvidare!

Kommentarer
Postat av: Kamphunden

SVAR: Jag o Jimmy sms'ade om det förut.. och et är nog så, hon har röjt och haft så mycket nya intryck.. jag vet bara att andra gånger jag lämnat bort henne för hundpassning så har hon inte slappnat av, så jag trodde det var därför :)

Men nu är hon redan tillbaka i sitt gamla vanliga jag, så det märks att hon trivts :) :)

Postat av: Anonym

Paula: Jo visst men det känns lite orättvist när du skriver som att Diza inte är van vid Balltorp och oss. Det enda nya här är att ingen Rambo finns kvar och istället en Rex och att Jimmys lägenhet är ny. Nova och Selma har hon vuxit upp med och allt annat här, hon blir ju tokig bara hon närmar sig detta stället.. Sen tycker inte jag att du ska jämföra Jimmy med "andra gånger jag lämnat bort henne för hundpassning" - Jimmy är Dizas husse! Jag menar inget illa så det får du inte tro :) Det var roligt att ha henne här för vi har verkligen saknat henne! Kram på er

2008-11-08 @ 14:35:20
Postat av: Paula

Nä.. det är inte orättvist menat. Som jag skrev tidigare så har jag sms'at med Jimmy om detta, och han skrev att hon inte hade haft svårt att slappna av.. så det är ju löst.

Sen har inte Diza o Jimmy setts på länge, så klart hon borde ha lättare att slappna av hos en person som jag är hos med jämna mellanrum.

Tycker inte det är nåt att diskutera, vi har ju löst det. :)

Kram

2008-11-08 @ 15:41:08
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0