Sweet dreams?

Ååååh nej, inte har det varit några sweet dreams här inte. Nattens dröm var inte en av dem bästa och den var så jääävla verklighetstrogen att det var äckligt. Drömde att jag hade en väldigt tråkig diskussion med en person på telefon, det var ett hårt avslut och jag var helt förfärad. Denna annars snälla och lugna person var svintyken och nästan lite elak. När jag vaknade upp helt gråtfärdig tittade jag på telefonen och alla samtalslistor för att se om det var sant, så verkligt kändes det.. I samma dröm var några kompisar med varav en var med barn och skulle föda när som helst och jag skulle vara med under födseln. Hennes mamma skulle bli frisör och detta gjorde mig rasande för det skulle ju jag med bli haha!

I fredags var det helt sjukt. Den värsta mardrömmen på länge men den kommer nog låta rätt kul. Jag var i en fantasyvärld och skulle ta mig upp på toppen av något. På vägen dit skulle vi hoppa öven en massa pålar, bara det att det var ett stup rakt ner i ingenstans under. Jag kommer väl ihåg att jag hade Novas koppel som jag slängde över till pålarna för att komma över lättare. Under oss var det jättetigrar som ville sluka oss, en av tigrarna fick tag i Novas koppel när jag kastade över det och drog ner mig i stupet. Faaaan va äckligt det var att falla baklänges så högt upp och så snabbt med en stor jävla tiger ovanför mig :) Jag landade på nåt bomullsliknande och överlevde. Tigrarna jagade bara om dem såg eller en, och under bomullen var jag säker. Sen kom alla andra ner fast oskadda och så började allt sjukt haha... Jag vet att jag i drömmen sa "fan va sjukt detta känns som mumien 3"

- Avslut idag vilket känns riktigt tråkigt, men med mig har jag massa roligt folk varav en ny vän! Så allt är väl inte piss ändå!

Hundledig ett par timmar men är barnvakt istället. Men han hårar inte ner iaf. så städning står på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0