Tack

Till Paula som hjälpt mig att fixa ny design här på bloggen. I min hjärna är det en bit kvar tills den är helt klar men vi har kommit en bra bit på vägen :)

Håller på och laddar ner one tree hill avsnitt 9 nu, kan inte bärga mig mer men det är bara 80% klart än så länge så det får nog bli imorgon jag får se det.

Imorgon ska nog jag och Nova ta oss en tur in till stan och hälsa på Rickardo. Känner att hon behöver ha ett litet åkäventyr hehe. Buss och spårvagn och nya platser, det gör susen! och självklart att få pussa godisbiten då ;) Gud vad jag saknar honom.... Har vart med varan så många dagar nu så känns konstigt att vara själv!

"Det låter kanske lite konstigt, men Rickard.. Ägget har släppt"  - haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0