The end

Helgen är slut och den har varit lugn och ganska tråkig. Gillar inte helger som blir rastlösa, nä man ska vara full av ideér och hitta på massor med skoj enligt min åsikt... Måste väl lära mig att jag inte alltid kan få som jag vill hehe ;)

Imon är det ny vecka och nya tag. Ska bli spännande att se vad v 46 har att erbjuda!

Jag fick iaf. sett "Tomten är far till alla barnen" igår och det är lite ironiskt för jag kommenterade massor från filmer bara några timmar innan. Jag fick tydligen inte titta på filmen så här långt innan jul men hah där fick dem som tyckte så :P

Hej

Kommentarer
Postat av: linn

nä exakt man får inte se den än. det måste vara riktig julstämning och en varm glögg i handen, då får man se sen:)

2008-11-16 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0